Řízení obchodních procesů BIS
Odlišnost mezi podniky způsobuje rozdíl ve schopnosti řízení obchodních procesů. Bezchybný výkon procesů zajišťuje větší konkurenceschopnost výrobků a služeb, snižuje náklady, zlepšuje služby zákazníkům atd. Nástroje pro řízení obchodních procesů umožňují organizovat objednávkový systém z pohledu obchodních analýz a technických návrhů. Kompletní řešení by mělo:
- Zvýšit účinnost procesu tím, že koncoví uživatelé mohou přímo navrhovat, spravovat, monitorovat a analyzovat podnikové procesy
- Automaticky zpracovat chyby a interakcí lidského faktoru je umět odstranit
- Bezproblémově pracovat s vnitřními aplikacemi stejně jako s aplikacemi externího partnera
Společnosti, které nemají propojené obchodní a technické (základní IT systémy) zázemí , dnes řeší kritické nedostatky v provozu a v dodavatelských řetězcích. Nástroje podnikových obchodních procesů od SEEBURGERu jsou schopny tyto problémy řešit, ovšem je nutný lidský faktor.
Zaměření na hlavní činnost s využitím systému BIS
V dnešní ekonomice se společnosti potýkají s problémem, že konkurence dostává rychleji na trh produkty a služby. Ten, kdo je první na trhu dokáže získat větší procento z celkového podílu trhu. Z tohoto důvodu se vedoucí pracovníci snaží outsourcovat základní provozní funkce (výroba, distribuce, IT funkce jako jsou podnikové integrace). To umožňuje firmám zaměřit se na to, co dělají dobře a zušlechťovat tyto metody s cílem udržet náskok před konkurencí. Společnosti často volí outsourcing, protože:
- Sami nemají odborné znalosti, a tak se spoléhají na odbornost partnera.
- Chtějí udržet kompatibilitu, flexibilitu a krok se změnami vyvíjejících se technologií integrace
- Outsourcing vede k úspoře nákladů