Finance a bankovnictví
Finanční instituce a mezinárodní banky se aktivně podílí na tom, aby jejich činnost a zkušenosti vůči zákazníkům byly bezproblémové. Tento proces však vyžaduje integraci mnoha nesourodých starších systémů, vládních nařízení, celosvětových datových standardů a tisíce obchodních partnerů.
SEEBURGER je řešením. Poskytuje jednotnou platformu pro integraci systémů, která přispívá ke snížení provozních nákladů, ke zvýšení automatizace obchodního partnera a ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků.
Společnost SEEBURGER se v této oblasti díky svým produktům mimo jiné zaměřuje i na podporu:
Vyúčtování a bankovní převody – SEEBURGER podporuje výměnu obchodních dokumentů prostřednictvím SWIFT, FIX a ACH norem a sítí.
Sloučení faktur – Finanční instituce a banky získávají od zákazníků tisíce papírových faktur, které je potřeba sladit a poslat zpět do systému k shromáždění. SEEBURGER nabízí řešení těmto finančním institucím.
Backbone integrace – Organizace se potřebují snadno integrovat s mnoha stávajícími systémy, jako jsou např. ERP systémy.
100% integrace partnerů - Organizace musí mít flexibilní podmínky pro automatizaci obchodních vztahů s jejich dodavatelským řetězcem bez ohledu na jejich technické schopnosti. To zahrnuje EDI, XML, CIDX, webové služby, webové portály, konektivitu a podmínky pro efektivní zpracování psaných dokumentů a faxů.
SEEBURGER řešení integrace:
SEEBURGER Business Integration Server (BIS) je nejkomplexnější a nákladově nejefektivnější řešení v oblasti integračních platforem. Bylo navrženo speciálně pro snížení administrativních nákladů a pro urychlení obchodních procesů díky automatizaci obchodních vztahů v rámci celého dodavatelského řetězce. Jedná se o jediné middleware řešení umožňující 100% integraci aplikací v rámci organizace, ale i obchodních partnerů, včetně menších zákazníků a dodavatelů, kteří stále „podnikají na papíře“.
Výměna dokumentů a systémová integrace - SEEBURGER dodává jedinou platformu zabezpečující EAI (integrace podnikových aplikací), B2B (výměna strukturovaných dat s obchodními partnery – EDI) a integraci obchodních partnerů, kteří zatím nemají žádné řešení pro elektronickou výměnu dat.
Transformace dat a ověřování - SEEBURGER dodává řešení pro ověření dat a jejich nahrazování prostřednictvím cross-referencí.
Business Process Management - SEEBURGER systém pomáhá řešit a optimalizovat podnikové procesy a workflow.
Monitoring obchodních procesů - SEEBURGER poskytuje komplexní sadu řešení pro vizualizaci probíhajících obchodních procesů a reakci na případné změny.
Digitalizace dokumentů a vytěžování dat – SEEBURGER je připravený automatizovat zpracování a vytěžování dat dokumentů v papírové podobě, včetně dokumentů zaslaných faxem, prostřednictvím kombinace systémů rozpoznávání textu, umělé inteligence, ověření dat a zpracování výjimek, které výrazně snižuje potřebu manuálního zadávání dat nebo korekce.
RFID: Data Management - nástroj pro správu RFID dat, značek a hardwaru a integraci dat.
Business Process Outsourcing - SEEBURGER je připravený navrhnout, implementovat, hostovat a spravovat celý systém infrastruktury integračního řešení.