Logistika
Výzvou pro poskytovatele logistických služeb je vyjít vstříc zákazníkům a současně snížit jejich interní náklady. Dnes se tzv. 3PL systémy potýkají se zastaralými aplikacemi, manuálními procesy a s malým přehledem v dodavatelském řetězci. Uvědomujete si, že můžete ušetřit 30% nákladů na dopravu a to prostřednictvím integrace podnikových aplikací EAI a elektronické výměny dokumentů EDI?
SEEBURGER je řešením. Poskytuje jednotnou platformu pro integraci systémů, která přispívá ke snížení provozních nákladů, k efektivnějšímu využití a ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků..
Společnost SEEBURGER se v této oblasti díky svým produktům mimo jiné zaměřuje na podporu:
100% integrace partnerů - Organizace musí mít flexibilní podmínky pro automatizaci obchodních vztahů s jejich dodavatelským řetězcem bez ohledu na jejich technické schopnosti. To zahrnuje EDI, XML, CIDX, webové služby, webové portály, konektivitu a podmínky pro efektivní zpracování psaných dokumentů a faxů.
Globalizace - 3PLs musí být schopno rozšířit své schopnosti do všech oblastí světa.
Celkový monitoring a snižování zásob – V zájmu udržení konkurenceschopnosti, 3PLs potřebují přesný monitoring zásob, dodacích termínů a poptávek. Řešení musí obsahovat funkce pro:
- Prodejci řízený inventář
- Spolupráci na plánování, prognózování a doplňování zásob
- Monitoring zpráv – sledování portálu zákazníkem
- Radio-frekvenční identifikaci RFID
Interní výměna dat: společnosti s více obchodními jednotkami potřebují interní metodiku a architekturu pro distribuci dat, aby mohly včas reagovat na výkyvy poptávky na trhu a koordinovat tyto informace s výrobními nebo obchodními plány.
Portál řízení procesů – Organizace se obrací na SEEBURGER, aby jim vybudoval, spravoval a automatizoval 3PL Data Hub.
SEEBURGER řešení integrace:
SEEBURGER Business Integration Server (BIS) je nejkomplexnější a nákladově nejefektivnější řešení v oblasti integračních platforem. Bylo navrženo speciálně pro snížení administrativních nákladů a pro urychlení obchodních procesů díky automatizaci obchodních vztahů v rámci celého dodavatelského řetězce. Jedná se o jediné middleware řešení umožňující 100% integraci aplikací v rámci organizace, ale i obchodních partnerů, včetně menších zákazníků a dodavatelů, kteří stále „podnikají na papíře“.
Výměna dokumentů a systémová integrace - SEEBURGER dodává jedinou platformu zabezpečující EAI (integrace podnikových aplikací), B2B (výměna strukturovaných dat s obchodními partnery – EDI) a integraci obchodních partnerů, kteří zatím nemají žádné řešení pro elektronickou výměnu dat.
Transformace dat a ověřování - SEEBURGER dodává řešení pro ověření dat a jejich nahrazování prostřednictvím cross-referencí.
Business Process Management - SEEBURGER systém pomáhá řešit a optimalizovat podnikové procesy a workflow.
Monitoring obchodních procesů - SEEBURGER poskytuje komplexní sadu řešení pro vizualizaci probíhajících obchodních procesů a reakci na případné změny.
Digitalizace dokumentů a vytěžování dat – SEEBURGER je připravený automatizovat zpracování a vytěžování dat dokumentů v papírové podobě, včetně dokumentů zaslaných faxem, prostřednictvím kombinace systémů rozpoznávání textu, umělé inteligence, ověření dat a zpracování výjimek, které výrazně snižuje potřebu manuálního zadávání dat nebo korekce.
RFID: Data Management - nástroj pro správu RFID dat, značek a hardwaru a integraci dat
Business Process Outsourcing - SEEBURGER je připravený navrhnout, implementovat, hostovat a spravovat celý systém infrastruktury integračního řešení.