Maloobchod
Obchodníci slibují zákazníkům rychlé dodání správného produktu za nízkou cenu. Tento slib ale vyžaduje dokonalou spolupráci s dodavatelským řetězcem. Jakmile není slib dodržen, může zákazník odejít ke konkurenci, u které najde lepší řešení nebo vyšší úroveň zákaznických služeb. Toto je hlavní důvod, proč obchodníci hledají inovativní způsoby pro zlepšení jejich výkonnosti.
Integrace a monitoring jsou hlavním kličem k úspěchu a k vedoucímu postavení na trhu. Řešení musí plnit následující body:
Řízení poptávky – Řešení musí být schopno koordinovat příjem objednávek, prognóz a dodacích termínů mezi několika interními systémy a nesourodými sítěmi dodavatelů.
Řízení skladů – Organizace vyžadují interní architekturu a metodiku pro distribuci dat, aby mohli včas reagovat na výkyvy trhu a koordinovat poptávku se stavem svých zásob a s dodacími termíny.
Celkový monitoring a snižování zásob – V zájmu udržení konkurenceschopnosti, obchodníci potřebují přesný monitoring zásob a přepravovaného zboží. Řešení musí obsahovat funkce pro:
- Prodejci řízený inventář
- Spolupráci na plánování, prognózování a doplňování zásob
- Monitoring zpráv – sledování portálu zákazníkem
- Radiofrekvenční identifikaci RFID
Synchronizaci – Zapojení dodavatelů do globálního seskupení dat, jako je UCCnet, nebo výměny dat, jako jsou Transora a WWRE.
Párování faktur – Dodavatelé dostávají tisíce papírových faktur, které je třeba sladiit a vyslat do záložního systému k proplacení. SEEBURGER nabízí řešení k odstranění manuální práce a faxových procesů z účetnictví.
Snížení nákladů na komunikaci – Organizace potřebují upevnit a vyřešit komunikaci mezi 3PLs sklady a dodavateli, proto hledají flexibilní řešení, které se zabývá jakýmkoliv druhem komunikace.
100% integraci partnerů - Organizace musí mít flexibilní podmínky pro automatizaci obchodních vztahů s jejich dodavatelským řetězcem bez ohledu na jejich technické schopnosti. To zahrnuje EDI, XML, CIDX, WEB služby, WEB portály, konektivitu a podmínky pro efektivní zpracování psaných dokumentů a faxů.
SEEBURGER řešení integrace:
SEEBURGER Business Integration Server (BIS) je nejkomplexnější a nákladově nejefektivnější řešení v oblasti integračních platforem. Bylo navrženo speciálně pro snížení administrativních nákladů a pro urychlení obchodních procesů díky automatizaci obchodních vztahů v rámci celého dodavatelského řetězce. Jedná se o jediné middleware řešení umožňující 100% integraci aplikací v rámci organizace, ale i obchodních partnerů, včetně menších zákazníků a dodavatelů, kteří stále „podnikají na papíře“.
Výměna dokumentů a systémová integrace - SEEBURGER dodává jedinou platformu zabezpečující EAI (integrace podnikových aplikací), B2B (výměna strukturovaných dat s obchodními partnery – EDI) a integraci obchodních partnerů, kteří zatím nemají žádné řešení pro elektronickou výměnu dat.
Transformace dat a ověřování - SEEBURGER dodává řešení pro ověření dat a jejich nahrazování prostřednictvím cross-referencí.
Business Process Management - SEEBURGER systém pomáhá řešit a optimalizovat podnikové procesy a workflow.
Monitoring obchodních procesů - SEEBURGER poskytuje komplexní sadu řešení pro vizualizaci probíhajících obchodních procesů a reakci na případné změny.
Digitalizace dokumentů a vytěžování dat – SEEBURGER je připravený automatizovat zpracování a vytěžování dat dokumentů v papírové podobě, včetně dokumentů zaslaných faxem, prostřednictvím kombinace systémů rozpoznávání textu, umělé inteligence, ověření dat a zpracování výjimek, které výrazně snižují potřebu manuálního zadávání dat nebo korekce.
RFID: Data Management - nástroj pro správu RFID dat, značek a hardwaru a integraci dat
Business Process Outsourcing - SEEBURGER je připravený navrhnout, implementovat, hostovat a spravovat celý systém infrastruktury integračního řešení.